Adrian Sarbu se pregateste de inca un an dificil pentru CME

CME, compania regionala de televiziune care detine, printre altele, Pro TV, se pregateste sa infrunte un an la fel de dificil precum 2009, estimeaza analisti straini de la Komercni Banka (KB), parte din Grupul Societe Generale.

Estimarile pentru anul care abia s-a incheiat arata o scadere cu aproape 77% a EBITDA (profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) si o scadere cu 30% a veniturilor companiei pe care Adrian Sarbu o conduce de un an, scrie MONEY EXPRESS. Desi, la ultima intalnire a investitorilor (octombrie 2009), Sarbu isi exprima convingerea ca varful crizei a fost atins si ca din 2010 va incepe cresterea - estimata de CME, atunci, la 2-3% pe pietele sale -, analistii de la KB sunt de parere ca scaderea pietei de publicitate va continua si anul acesta. "2010 nu va fi mai putin dureros pentru CME", anticipeaza analistii amintiti. Cititi in editia din aceasta saptamana a revistei MONEY EXPRESS care au au fost gaurile negre ale CME in 2009 - cel mai dificil an din istoria de 16 ani a companiei -, cum a reorganizat Sarbu businessul si ce rol joaca productia de la Buftea in noua etapa de dezvoltare a companiei conduse de fondatorul Media Pro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related