Mihai Ghyka: Criza te stimuleaza in ambele posturi: de consultant si de manager

SMARK se tine de cuvant si aduce mai multe detalii despre decizia lui Mihai Ghyka de a deveni General Manager StarBev, dar si despre perioada pe care a petrecut-o ca antreprenor.

Romanita Oprea: Timp de doi ani de zile ati fost pe cont propriu. Cum a fost aceasta experienta pentru dvs.?
Mihai Ghyka: Dupa 12 ani petrecuti in multinationala unde competitia si presiunea care se pune pe rezultate sunt foarte mari, am simtit nevoia unei pauze si am dorit sa ma concentrez pe realizarea unor proiecte personale. La un moment dat, exista pericolul de a deveni epuizat si ai nevoie sa iti reincarci bateriile. Asa am simtit si, timp de mai bine de un an m-am odihnit, am calatorit, am acordat timp familiei si hobby-urilor mele. Am petrecut doua luni in Statele Unite cu bursa Eisenhower Fellowships, am desfasurat proiecte de consultanta cu The Network, am participat la cursuri si conferinte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related