[AdPrint 2010] Jennifer Skupin: Unii clienti ne cer doar printuri

Buzz cu Jennifer Skupin (Senior Creative, KesselsKramer; membra a juriului AdPrint 2010)

IQads: Spune-mi 3 motive pentru care, in opinia ta, printul inca mai este un mediu de comunicare atractiv.
Jennifer Skupin: In primul rand, mediul insusi. Imi pare rau, copaci, dar hartia inca ne ofera o experienta tactila care se pare ca ne place. In al doilea rand, a citi o revista sau un ziar e o alegere (spre deosebire de expunerea la un poster pe strada), ceea ce inseamna ca probabil suntem mai deschisi spre continutul ei/lui. Asadar, suntem mai relaxati si mai receptivi cand citim o revista sau un ziar. Tot legat de asta, al treilea motiv ar fi ca suntem dispusi sa acordam materialelor tiparite mai mult timp, ceea ce inseamna ca vom acorda mai mult timp si reclamelor din aceste materiale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Festivaluri

Sectiune



Related