Mark Hughes: Recompensele mari nu se obtin cu riscuri moderate

Fost director executiv la eBay, Half.com, PepsiCo si Pep Boys, Mark Hughes este autorul "Buzzmarketing", un ghid despre cum sa creezi rumoare fara sa cheltuiesti peste medie. Cu o conditie: sa gandesti peste medie. Buzzmarketingul este despre a fi creativ, despre a-ti asuma riscuri, despre a fructifica orice touchpoint si despre a nu obosi, pentru ca trebuie sa vii mereu cu ceva nou. Nimanui nu-i place sa vorbeasca despre subiecte desuete, asa ca trebuie sa aduci mereu ceva proaspat, care sa poata fi transformat in subiect de conversatie de catre consumatori. (...)

Alina Galeriu: Ati mentionat in cartea dumneavoastra, "Buzzmarketing", ca elementul care accentueaza necesitatea si forta buzzmarketing-ului este teama specifica unei companii aflate la inceput de drum. Credeti ca in contetxul crizei economice, vor experimenta si marketerii marilor companii aceasta teama pe care o traiau pana acum doar marketerii start-up-urilor? Vor deveni astfel mai creativi?
Mark Hughes: Oricand vei fi nevoit sa livrezi mai mult avand resurse mai putine, si implicit buget mai mic, va iesi la iveala mai multa creativitate, iar marketingul mai creativ implica automat buzzmarketingul.
Citeste continuarea in interviul publicat pe SMARK.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related