[Marcom 2024] Alina Galeriu - Olteanu: Anul trecut am simțit mai mult decât oricând o nevoie colectivă de reîntoarcere către repere simple și stabile

[Marcom 2024] Alina Galeriu - Olteanu: Anul trecut am simțit mai mult decât oricând o nevoie colectivă de reîntoarcere către repere simple și stabile

Ai încredere în proces, chiar dacă planurile se schimbă, nu te pripi. Acestea sunt lecțiile lui 2023 pentru Alina Galeriu - Olteanu, Owner Galeriu & Partners PR. Un an în care s-a văzut în industrie nevoia de întoarcere la reperele de bază, la conexiuni reale, autentice și la dialoguri oneste.

"Tot zbuciumul social din ultimii ani, starea de nesiguranță cu care am învățat să trăim, ne-au tocit și ne-au făcut să fim dornici de conexiune autentică între oameni, între oameni și branduri, între companii chiar, căci și ele sunt guvernate de oameni, iar parteneriatele dintre companii sunt cea mai bună cale de a le umaniza în ochii publicului", spune Alina. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related