A innebunit consumatorul

Nu stiu ce simtiti voi, dar pe mine toamna ma enerveaza la culme. Mi-e foarte greu sa ma acomodez cu ploaia devenita rece, intepatoare, cu picaturile acelea mari care te lovesc nemilos si care iti sfarteca hainele ajungand direct in suflet. Nu pot sa ma obisnuiesc nici cu ideea ca apropierea unei noi veri este atat de departe incat parca si visele cu sunet de valuri, cu piele jilava sau cu gust de inghetata se dilueaza si curg. In aceasta situatie nu imi ramane decat sa ma intalnesc cu prietenii care stiu intotdeauna de ce, sa imi inec amarul intr-o carte cu mii de pagini sau sa-mi vars nervii decimandu-mi salariul prin magazinele de tot felul. Daca primele doua variante reprezinta un mod universal de distractie, in cel de-al treilea caz poate mi se intampla foarte des sa apara si saturarea. Si spun asta pentru ca nu vad nici un fel de placere in a merge la shopping atunci cand ai intr-adevar nevoie de ceva. Ce te faci spre exemplu daca escapadele anterioare ti-au golit ciorapul de sub saltea. Va spun eu, ceea ce in mod sigur stiti si voi: cautati. Prin ploaie. Si ajung din nou la remarca din prima fraza: toamna ma enerveaza la culme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related