[AdPrint 2010] Claudiu Dobrita: Printul, asa cum il stim inca, e cel care are piciorul cel mai adanc in groapa

Buzz cu Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey)

IQads: Grey a castigat un Silver pentru Lenor (la categoria Unconventional Use of Ambient) si un Bronze pentru Eastpak (la categoria AdPrint Outdoor & Poster) anul asta la AdPrint. Va motiveaza asta mai tare sa mergeti mai mult pe neconventional in viitor?
Claudiu Dobrita: Premiile ne confirma doar ca ceea ce facem in fiecare zi e bine si ca publicitatea se misca in directia buna, mai aproape de lumea adevarata, cu mai multa relevanta si mai putina aroganta. Neconventionalul se redefineste in fiecare zi. Pana acum cativa ani, bannerele de net erau neconventionale, acum sunt banale ca format, dar gasesti bannere care te surprind asa cum gasesti publicitate outdoor care te surprinde. Din punctul asta de vedere, e bine sa fii mereu neconventional, atata vreme cat cei cu care vorbesti inteleg de ce ai facut asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Related