Scala JWT comunica lansarea Floriol de 2 L

Din mai 2010, uleiul de floarea soarelui, Floriol, este disponibil pe piata romaneasca intr-o noua varianta, de 2 L. Floriol este parte din portofoliul Bunge si lider pe segmentul premium al pietei de uleiuri din Romania. Lansarea pe piata este comunicata printr-o campanie de presa in publicatii de specialitate, pregatita de Scala JWT.

"Am ales extinderea portofoliului de produse cu Floriol de floarea soarelui la 2L datorita versatilitatii produsului si beneficiilor pe care le are asupra sanatatii. Floriol de floarea soarelui are un continut bogat in vitamina E, responsabila pentru intarirea sistemul imunitar, imbunatatirea capacitatii de aparare a organismului si totodata cu un rol foarte important in ingrijirea pielii. Prin noua campanie de comunicare punem accent pe beneficiile produselor Floriol asupra sanatatii. Floriol te invita sa ai o alimentatie variata si echilibrata." declara Simona Hancu, Senior Brand Manager, Bunge Romania & Bulgaria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related