Scala JWT a lansat campania Unisol - "Miez de soare in mancare"

Incepand din 19 aprilie 2010, Scala JWT semneaza o noua campanie de comunicare Unisol, care se va derula pana in luna iunie 2010, atat pe print, cat si pe outdoor. Unisol este parte din portofoliul Bunge si lider pe segmentul mainstream al pietei de uleiuri din Romania.

Cu acest prim proiect incepe noul parteneriat dintre Bunge si Scala JWT, colaborare care acopera servicii de creatie si strategie pentru brand-urile din portofoliul Bunge.

"Am pornit, ca intotdeauna, de la adevarul din produs: Unisol vine din inima naturii, fiind preparat din cele mai bune seminte de floarea soarelui, presate o singura data. Singurul aditiv e soarele insusi. Prin noua campanie de comunicare punem accent pe provenienta naturala si calitatea recunoscuta a produsului, acesta fiind doar un prim pas din traseul pe care ni-l propunem pentru brandul Unisol" declara Simona Hancu, Senior Brand Manager, Bunge Romania & Bulgaria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related