Cohn&Jansen si Valvis Holding lanseaza noua colectie de vinuri Domeniile Samburesti

Cohn&Jansen si Valvis Holding lanseaza noua colectie de vinuri Domeniile Samburesti cu spotul TV "1900" Domeniile Samburesti.

Jean Valvis, creatorul marcilor Dorna si LaDorna, revine in lumina reflectoarelor cu o noua poveste: colectia de vinuri Domeniile Samburesti. Dupa o campanie de investitii masive, de peste 11 milioane de euro, podgoria Samburesti, candva un simbol international al vinurilor romanesti, se intoarce astazi la stralucirea din trecut.

Strategia de lansare, urmand brieful lui Jean Valvis, se concentreaza pe Cabernet-Sauvignon, varful de lance al gamei de vinuri Domeniile Samburesti."Pe piata vinurilor cele mai clare si mai eficente pozitionari sunt cele care vorbesc despre originea vinului, despre heritage. Si cand ai o asemenea mostenire, ar fi o greseala sa nu o pui in valoare" declara Alina Tudose, Managing Director & Head of Strategy, Cohn&Jansen.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related