Cohn&Jansen a realizat "Campania pentru o zi de maine mai frumoasa", alaturi de Poiana

Agentia Cohn&Jansen a dezvoltat si implementat cea mai recenta campanie Poiana. Ceea ce initial se dorea a fi o promotie "mai altfel", a devenit in scurt timp o campanie promotionala insotita de o substantiala componenta de imagine. Acest fapt a fost posibil pentru ca in elaborarea campaniei agentia a pornit de la a se intreba ce-si doresc oamenii cu adevarat si ce primesc ei de fapt de la cele mai multe dintre promotiile de pe piata.

"Primele constatari au aratat ca multe dintre departamentele de marketing isi imagineaza ca oamenii isi doresc de regula masini, case sau bani, pe cand multi dintre ei sunt preocupati mai degraba de sanatate, si-ar dori sa calatoreasca ori sa-si petreaca mai mult timp cu familia sau cei dragi.", declara Alina Tudose, Strategic Planner Cohn&Jansen.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related