Agentia Frank comunica neconventional pentru Škoda "Cat de mare ti-e portbagajul?"

Agentia de publicitate Frank comunica neconventional pentru modelul Škoda Superb Combi. Astfel, pentru a sublinia marimea spatiului din portbagaj (pana la 1865 de litri), agentia a branduit intrarea in parcarea subterana a Baneasa Shopping City, care, pana la 30 septembrie, va arata precum un portbagaj imens Škoda Superb Combi. De asemenea, tot pentru Škoda Superb Combi, Frank a mai lansat primul banner cu sistem automat site-snap din Romania si Estul Europei.

“Se intampla destul de rar sa ai un beneficiu de produs atat de clar, incat nu puteam sa-l trecem cu vederea. Pentru potentialul cumparator de Škoda Superb Combi, marimea portbagajului este esentiala, asa ca trebuia doar sa ilustram capacitatea uriasa a acestuia intr-un mod inedit. Ori, cand ai nevoie de un portbagaj atat de mare, e clar ca ai avea si cu ce sa-l umpli. Si unde sa gasesti mai bine cu ce sa-l umpli decat la cumparaturi, in zona comerciala Baneasa? Iata cum intrarea de la parcarea subterana a mai sus amintitei zone s-a potrivit manusa cu nevoia noastra, rezultand o executie suprinzatoare pentru ceea ce se intampla in mod normal in outdoor sau in categorie“, spune Teodor Cucu, Creative & Strategy Director, Frank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related