Nici nu mai conteaza ca autobuzul nu vine la timp

Unul dintre cele mai enervante lucruri e sa astepti autobuzul. De aceea, parca îti face ziua mai frumoasa faptul ca gasesti în statie ceva inedit. Personalizarea statiilor de autobuz (bus-shelter-elor) a devenit deja conventie în publicitatea neconventionala. Uneori e vorba doar de o expunere mai creativa a mesajului de brand. Alteori, însa, consumatorul este rasfatat cu un beneficiu imediat: o Cola gratis, aer racoritor într-o zi torida, informatii despre greutatea celor care se aseaza pe bancuta si altele.

Statii de autobuz numai bune pentru canicula
Nycil Prickly Heat Powder este un produs farmaceutic pentru prevenirea si tratarea alergiilor cauzate de umiditatea excesiva a pielii pe timpul verii. Executia semnata Rediffusion-Y&R (India) a oferit o oaza de racoare locuitorilor din Kolkata, plasând un cooler cu aer proaspat în statiile de autobuz. Astfel, consumatorii au experimentat efectul racoritor al produsului asupra pielii. Plus ca nu poti trece pe lânga el fara sa arunci o privire. Punct ochit, punct lovit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related