Hyundai extinde parteneriatul cu FIFA pentru Campionatele Mondiale 2018 si 2022

Hyundai Motor Company isi extinde colaborarea cu Federatia Internationala de
Fotbal (FIFA) si se angajeaza sa sponsorizeze Campionatele Mondiale din 2018 si 2022, in calitate de Furnizor Oficial de Autovehicule, informeaza un comunicat Hyundai Auto Romania.

Sponsor al ultimelor trei Campionate Mondiale FIFA, Hyundai a decis sa extinda colaborarea cu 4 ani in avans fata de termenul contractual. Potrivit comunicatului, „extinderea parteneriatului pentru 8 ani suplimentari, pana in 2022, da dreptul Hyundai de a sponsoriza toate competitiile FIFA, livrand oportunitati de marketing exclusiviste, expunere media la nivel global si asocierea marcii cu evenimentele speciale si initiativele FIFA”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related