Incepand cu 2012, Kantar Media Audiences va masura audientele TV, in locul GfK Romania

Kantar Media Audiences a fost desemnat furnizorul unic al Serviciului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru perioada 2012-2015, potrivit unui comunicat al Consiliului National al Audiovizualului (CNA) si al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientei (ARMA). Contractul actualului furnizor de date de audienta, GfK Romania, se incheie la sfarsitul acestuit an (http://bit.ly/hb3Bcg).

La licitatie au participat, pe langa GfK Romania si Kantar Media Audiences, si Nielsen Company si Media Research (http://bit.ly/a0W0rv). Comisia pentru organizarea licitatiei a fost alcatuita din cinci membri ai CNA, cinci reprezentanti ai posturilor de televiziune si cinci reprezentanti ai agentiilor de publicitate (http://bit.ly/fNDVYy).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related