Mercury360 a realizat pro bono conceptul campaniei sociale "Constientizeaza autismul"

Cu o ocazia Zilei Internationale a Constientizarii Autismului (2 aprilie), Mercury360 a realizat pro bono conceptul campaniei sociale “Constientizeaza autismul”, initiata de Asociatia de Terapie Comportamentala Aplicata (www.asociatiatca.ro) si Asociatia Help Malin (www.helpautism.ro), informeaza un comunicat al agentiei.

Conceptul campaniei, "Ignorarea inseamna condamnare", a fost construit pornind de la situatiile in care parintele refuza sa accepte semnele autismului si amana luarea unei decizii imediate, explica Liviu Turcanu (Creative Director Mercury360). "Semnele sunt insa clare, copilul se retrage in lumea sa si, pe zi ce trece, construieste un zid, care incetul cu incetul il va separa de restul lumii. Pornind de la acest adevar, am construit conceptul campaniei noastre – 'Ignorarea inseamna condamnare' si speram astfel sa tragem un semnal de alarma in legatura cu faptul ca se poate inchide in lumea lui mai repede decat iti imaginezi", a spus Turcanu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

florin pirvu
acum 8 ani
suna banal, dar felicitari, mai sunt foarte multe subiecte care ar putea fi aduse in atentia publicului prin campanii pro bono, agentiile ar putea folosi si tineretalente pt a nu isi suprasolicita echipele, sa nu uitam de subiectele batrani, cancer, cainii maidanezi si altele. intr-o buna colaborare cu media s-ar putea face mai multe pt constientizarea de anumite situatii care ne inconjoara si din pacate, tipic romanesc, e sa intoarcem capul sa mergem inainte...



Related