Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala

Competitia de scurtmetraje Jameson Empire Done in 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala

Realizatorii romani de film, fie ei amatori sau profesionisti, pot participa pentru prima data la competitia Done in 60 Seconds, parte a festivalului britanic Jameson Empire Awards, organizat de revista Empire. Competitia presupune refacerea unor filme celebre prin productii proprii, astfel incat sa nu depaseasca 60 de secunde.

In etapa locala a competitiei, participantii pot castiga premii in valoare de 4.500 de euro si o excursie la Gala Empire Awards de la Londra, din 25 martie 2012, alaturi de cei mai buni regizori ai lumii. Marele premiu al competitiei globale este un trofeu Jameson Empire oferit in cadrul Galei si ocazia de a intalni un mare regizor participant la festival.

Din juriul etapei locale vor face parte Mihai Chirilov – directorul artistic al Festivalului International de Film Transilvania, Serban Alexandrescu – Fondator si Asociat Headvertising, Liviu Turcanu – Creative Director  Mercury 360, Liviu David – Creative Director Next Advertising, Dumitru Titica – reprezentant al Jameson Romania si Narcisa Nicoara – project manager IQads.

Mihai Chirilov este critic de film si director artistic al Festivalului International de Film Transilvania (TIFF), inca de la prima editie, din 2002. Din 2006 este curator al Festivalului de Film Romanesc de la New York, organizat de Institutul Cultural Roman din New York. A contribuit la diverse publicatii (Dilema Veche, Observator cultural, Cosmopolitan, ProCinema etc.) si a fost redactor sef al revistei Re:publik. A conceput editiile speciale ale revistei AperiTIFF, publicate in engleza si dedicate actualitatii cinematografice romanesti, si este coautor al cartii Lars von Trier: The Films, the Women, the Ghosts, scrisa impreuna cu Alex Leo Serban si Stefan Balan. A tradus in limba romana doua romane de Chuck Palahniuk (Choke si Diary) si a fost membru al juriilor unor importante festivaluri de film (Hong Kong, Berlin, Karlovy Vary, Palm Springs, Gothenburg, Chicago, San Francisco, Moscova etc.).

Serban Alexandrescu a fondat in 1998 agentia Headvertising. Departamentul de creatie pe care l-a construit a fost autorul a numeroase premiere nationale. A obtinut primul Golden Drumstick pe video la Portoroz, si primul Golden Watch obtinut de o campanie romaneasca la acelasi festival. A fost vice-presedinte al Romanian Advertising Agencies Association si presedinte fondator al Art Director’s Club of Romania. A predat scenaristica si publicitate la sectia de Comunicare Audiovizuala din cadrul Universitatii Nationale de Arta Teatrala si Cinematografie.

Liviu David este Creative Director la Next Advertising. A lucrat la D'Arcy timp de 8 ani, unde a crescut de la copywriter la director de creatie. Intre 2005 si 2006 a fost Interactive Designer si apoi Art Director la Ogilvy Interactive Sydney. Castigator si finalist la numeroase festivaluri nationale si internationale de publicitate. Coautor al primelor lucrari romanesti premiate international - trei premii la Golden Drum 1998. Numeroase campanii consacrate in portofoliul de copywriter si director de creatie pentru Connex, Spor, Salvati Delta, QFort, Stejar, The Money Channel. Membru al Advertising Federation of Australia si Art Director's Club Romania.

Liviu Turcanu ocupa pozitia de Creative Director in agentia Mercury 360, anterior activand tot in Mercury360 pe functia de Creative Group Director. A inceput sa lucreaze in publicitate din 2003, la inceputul carierei activand ca Art Director. De-a lungul activitatii sale a fost premiat la diverse festivaluri de publicitate internationale si nationale (Epica, Golden Drum, Ador, AdPrint) si a contribuit la lansarea unor importante branduri internationale si autohtone pe piata locala. Liviu este implicat si in proiecte sociale si culturale pentru clienti precum Politia Romana, Asociatia Nationala Antidrog, SMART FM, Asociatia de Terapie Comportamentala Aplicata si UNICEF.

Dupa ce refac filmul celebru favorit in limita a 60 de secunde, participantii trebuie sa isi inscrie lucrarea pe site-ul www.jamesonempirediss.com pana pe 20 ianuarie 2012, ora 23:59. Dupa aprobarea in concurs, scurtmetrajele vor fi publicate pe canalul de Youtube al competitiei – unde vor putea fi votate de publicul larg pana pe 10 februarie 2012, prin intermediul Like-urilor.

Castigatorii etapei din Romania vor fi desemnati de juriul local (calificativ care conteaza in proportie de 50% la nota finala) si de votul publicului larg, exprimat prin Like-uri la filmele de pe canalul oficial de pe Youtube (calificativ care conteaza in proportie de 50% la nota finala).

Mai multe informatii despre competitia de film Jameson Empire "Done in 60 Seconds" sunt disponibile pe site-ul competitiei si pe pagina de Facebook Jameson Romania, unde se gaseste un tab dedicat noutatilor despre competitie.

"Done in 60 Seconds" este o competitie globala de film scurt, parte a festivalului de film Jameson Empire Awards. Competitia este organizata la nivel international de Bauer Media, iar etapa din Romania este implementata cu sprijinul IQads.

Despre Empire Awards

Empire Awards este festivalul de film organizat de revista britanica Empire. Aflat la a saptesprezecea editie, el premiaza cele mai bune filme si cei mai buni realizatori de film din intreaga lume, in functie de voturile cititorilor revistei. Cea de-a optsprezecea editie a festivalului va avea loc anul viitor, pe 25 martie 2012, in Londra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related