La a zecea aniversare, Webstyler primeste distinctia "Agentia primului deceniu Internetics"

Digital Buzz cu Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler)

Digital IQads: E al 5-lea an cand luati titlul de Agentia Anului din cei 10 ani de Internetics si, in acelasi timp, al 10-lea vostru an de existenta, omagiat si prin distinctia „Agentia primului deceniu Internetics”. Ce ati invatat de-a lungul acestor ani despre modul in care trebuie educat clientul in materie de comunicare online (de la explicat termeni tehnici la justificarea eficientei campaniilor si la acceptarea unor concepte creative indraznete).

Bogdan Nitu: In primul rand am invatat ca nu e usor sa faci educatie. Unul dintre motivele pentru care e greu, este faptul ca majoritatea nu „simt” mediul online daca nu il folosesc ei insisi. Pentru multi, online-ul nu a intrat in plan pana „nu le-a ars buza”. Atunci trebuie sa gasesti metode prin care sa faci clientul inteleaga mediul, sa inteleaga ca publicul lor exista, isi petrece timpul si se exprima online. In schimb, daca devin chiar ei useri, totul este mai usor. Spre exemplu, acesta este si motivul pentru care clientii au inceput sa ceara foarte multe activari pe Facebook. Pentru ca ei sunt acolo, simt mediul si, in plus, sunt expusi la campaniile altora. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related