[Concluziile lui 2018] Bogdan Nițu: Mai multe branduri au avut curajul sa atace subiecte sociale sensibile

[Concluziile lui 2018] Bogdan Nițu: Mai multe branduri au avut curajul sa atace subiecte sociale sensibile

Si bine au facut, crede Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER. 2018 a fost despre purpose, in opinia lui, si despre conversatia pe teme sociale sau politice, la care brandurile incep timid sa ia parte.

Cred ca e un semn bun ca mai multe branduri s-au implicat mai direct sau mai voalat in conversatia politica. In final tine de valorile fiecarui brand si de libertatea pe care o au pentru a se exprima.

 2019, spune Bogdan Nițu, va fi despre generatia Z, care a inceput sa cheltuiasca banii pe care ii produce si despre presiunea pe continut. Un continut mai destept, mai relevant, mai util si cat de mult se poate, video.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related