[Digital Buzz - Internetics 2009] Ce are de invatat industria de online de la cea de publicitate?

Digital Buzz cu Razvan Matasel (Managing Partener, Arsenoaiei-Matasel)

IQads: Se spune adesea in conferinte ca e nevoie in industria online de oameni care sa aiba si cunostinte de "branding, marketing si advertising", dar si cunostinte tehnice. Internetics s-a pozitionat anul acesta chiar pe competentele care ii lipsesc cel mai mult industriei de online. Dupa experienta ta de jurizare la Internetics 2009, ce ii lipseste industriei de online ca sa poata face mai multe campanii demne de premiile acestui festival?

Razvan Matasel: Pai mi-ai pus raspunsul in intrebare :). Am jurizat si in 2007 si acum din nou in 2009. Cred ca oamenii care au business-uri in online ar trebui sa atraga in echipele lor si oameni care inteleg branding si comunicare in general. In UK de exemplu a existat un fenomen in care strategi si creativi de comunicare (multi dintre ei extrem de premiati in ale clasicului) au fost "vanati" de catre companii de online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related