Razvan Matasel este membru in juriul Euro Effie, editia 2006

Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania, va face parte din juriul Euro Effie 2006 alaturi de Senior Manageri ale celor mai puternice companii din lume, precum: Coca Cola, General Motors, Publicis, Visa sau Saatchi&Saatchi. Juriul va fi prezidat de Jennifer Dauer, Vice President Western Europe Marketing & Strategy Planning, Procter & Gamble.

"Ma bucur foarte mult ca fac parte din juriul primei runde a EURO EFFIE 2006. Pentru reteaua Leo Burnett, festivalul EFFIE este o manifestare extrem de importanta intrucat evalueaza scopul final al comunicarii si anume eficienta si eficacitatea. Leo Burnett SUA domina competitia americana de cinci ani, anul acesta adjudecandu-si un numar de 16 premii. Acelasi lucru ni-l dorim si noi in Romania si suntem extrem de mandri ca anul acesta am castigat intr-un mod categoric competitia locala obtinand un numar de sapte premii. Dupa ce anul trecut am luat prima si singura nominalizare romaneasca cu o campanie comerciala la EURO EFFIE anul acesta voi avea sansa sa evaluez cele mai eficiente campanii europene.", a declarat Razvan Matasel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related