Digital Buzz cu Radu Ionescu (Managing Director, Kinecto)
IQads: In ce a constat campania profinete.ro, pentru Avon - "Skin So Soft" (locul I in categoria UGC - Brand Projects, la Webstock 2009).
Radu Ionescu: Profinete.ro e un site facut pentru o campanie de lansare a unei noi game de creme de la Avon. Site-ul continea 3 concursuri. Cele mai atractive puncte ale site-ului au fost concursul de "look alike" si jocul de tip Pacman.
Concursul de UGC a fost asa: consumatoarele trimiteau poze in care demonstrau ca arata ca Reese Witherspoon, care este imaginea gamei "Skin so soft" de la Avon. Pozele erau votate pe site printr-un sistem cool (pe care noi l-am denumit intern Battle), prin care iti alegeai, dintre doua fete, pe cea care seamana mai mult cu Reese. Iti ramanea castigatoarea si o comparai cu urmatoarea si tot asa. La sfarsit, s-a facut un ranking si am ales castigatoarea. A fost foarte interesant ca am avut peste 600 de inscrieri acceptate si aproape 100.000 de voturi.