[Training IQads Kadett] Iulian Barbulescu (Headvertising) despre copywriting in online vs in media clasice

Vineri este, ca de obicei, zi de training pentru membrii IQads Kadett. Saptamana aceasta, cadetii vor avea ocazia sa discute cu Iulian Barbulescu, copywriter Headvertising, pe tema diferentelor dintre copywriterul de web si cel de publicitate clasica.

Dupa o perioada de aproape 3 ani petrecuta in Webstyler, pe pozitia de copywriter, si dupa castigarea a 12 premii Internetics alaturi de agentie, Iulian a trecut de partea clasica a publicitatii, la Headvertising. Astfel, el le va vorbi cadetilor despre ce inseamna sa faci copywriting in online versus publicitatea clasica, despre care sunt diferentele si asemanarile dintre cele 2 tipuri de job-uri si despre tipurile de provocari pe care le intampina un copywriter in functie de mediul in care activeaza.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, sectia publicitate si a unui master in Campanii de PR si publicitate, Iulian a fost redactor pentru PC World si Financiarul inainte de a deveni parte din Webstyler, una din cele mai importante agentii de comunicare interactiva din Romania. Mai intai pe post de copywriter, apoi de planner, Iulian a avut ocazia de a lucra pe mai multe campanii castigatoare de premii Internetics – Fotbal Adevarat (Timisoreana), care a castigat si Best Interactive Campaign la Golden Drum 2010, Nae Pop (Pfizer), Bucurestiul Interbelic (Timisoreana), Coke Sounds (Coca-Cola), Lumea Fara Zero (Coca-Cola).

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Anda Niculae
acum 8 ani
"Vineri este, ca de obicei, zi de training pentru membrii IQads Kadett." - cu un singur i mai exact...
Sonia Ardelean
acum 8 ani
Se scrie cu un singur "i" daca e doar la plural, noi am folosit forma articulata, de asta am pus 2 de "i".


Related