Un expresso lung, cu lapte, fara sex daca se poate

O sa incep cu vorba unui intelept evreu care locuieste la New York: "atunci cind dai cuiva un capsator cadou de ziua lui, e clar ca nu ai vrut sa faci nici un efort de gindire pentru persoana in cauza".
Si pentru ca adevarurile lui Seinfeld sint universal valabile, propun capsatorul ca motto pentru publicitatea la cafea din Romania. Indiferent ca vine direct de la mama ei, pe filiera internationala, sau este facuta in casa cu ingredientele autohtone, ii lipseste orice consideratie pentru consumator.

Parol, monser
Cind nu sint plictisitoare, le lipseste firul logic. Daca au coerenta, sint rau facute. Exista chiar cazuri in care (da, se intimpla) reclamele la cafea sint toate cele de mai sus. Romanul bautor de cafea primeste acelasi mesaj de la companiile producatoare, chiar daca e educat sau analfabet, dependent de cofeina sau amator ocazional, rafinat, snob sau conservator. Singurele diferente de target pe care agentiile au reusit sa le gestioneze au fost acelea ale venitului cromatic si ale generatiilor de marca.
Bei verde, esti bogat. Bei rosu, esti mai putin bogat. Bei maro, nici nu mai conteaza reclama.
Onoare de familist?
Da: Jacobs/Elita
Nu: Nescafe

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related