Un numar de iluzionism si o cantare magica la relansarea berii Redd's

Un numar de iluzionism si o cantare magica la relansarea berii Redd's

Evenimentul de lansare a berii Redd's cu noul ambalaj si noua formula cu 4,5% lamaie a insumat aproape 90 de minute magice. Spun magice pentru ca, inca de la intrarea in White Club (Floreasca) ne-a intampinat vocea iluzionistului care isi pregatea numarul, dar care inainte de asta a facut mai intai o magica proba de microfon.

 

Pe langa vocea inconfundabila a magicianului de serviciu, tot de la intrare am remarcat 4 promoteri imbracati in culorile de brand: rosu si verde, care gravitau in jurul invitatilor asezati ordonat la intrare (in majoritate femei). Pe langa promoteri, un alt lucru care anunta evenimentul era roll-up-ul cu noua sticla Redd's, inconjurata de doua femei care pareau ca nu se mai pot dezlipi de ea. Un pic cam prea entuziasmate pentru gusturile obisnuite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related