The Wheel of Concept - sa aleaga soarta ce concept ii aratam clientului

The Wheel of Concept - sa aleaga soarta ce concept ii aratam clientului

Tribal DDB a lansat un instrument online care se poate dovedi a fi mana cereasca pentru oricare agentie prinsa intr-un impas creativ inainte de prezentarea cu clientul. Cand exista timp pentru orice numai pentru idei creative nu, The Wheel of Concept vine cu solutia salvatoare. Utilizatorul aplicatiei de web trebuie doar sa introduca numele brand-ului pentru care vrea sa creeze o campanie online si, gata, un click mai tarziu apare un .pdf cu o prezentare tocmai pe gustul clientului, cu un superb concept generat de The Wheel of Concept. Si, toate astea, gratis!

Pai, smecheria aici este ca exista o serie de “trucuri” online care sunt in topul preferintelor cand vine vorba de conceperea unei campanii in digital. Se termina inspiratia? Nu-i bai, umblam la cutiuta cu maimute. Si pentru ca pana si alegerea uneia dintre variante s-ar putea sa implice ceva mai mult efort decat e dispusa agentia sa investeasca, Tribal DDB introduce unealta asta superba care ia de pe umerii agentiei responsabilitatea si o da soartei. Acum, cum i-o fi si clientului norocu’. Roata prezinta urmatoarele variante: “OR Code”, “Augmented Reality”, “Go Viral”, “Crowdsource”, “Online Community”, “App”, “Check-in”, “Social Gaming”. Asocierea dintre brand si oricare dintre optiuni este la mila soartei, lucru care e sugerat chiar de denumirea aplicatiei The Wheel of Concept (Roata conceptului), care vine evident de la The Wheel of Fortune (Roata norocului).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related