Chef Foa își încântă prietenii cu noii burgeri gourmet de la McDonald’s, într-o campanie DDB România & Tribal Worldwide Romania

Chef Foa își încântă prietenii cu noii burgeri gourmet de la McDonald’s, într-o campanie DDB România & Tribal Worldwide Romania
  • Reacțiile autentice ale lui Șurubel, Sore și Cuza pot fi urmărite în spotul TV.

Cum stârnești pofta de burgeri și îl convingi pe consumator să facă imediat comandă? O filmare cu cadre atent plasate pe produs, prim-planuri savuroase și un grup de prieteni care nu își pot ascunde bucuria degustării noilor produse.

Așa se întâmplă și în noua campanie McDonald’s semnată de DDB România în care produsele noi create de Chef Foa – Epic Beef și Chicken Legend - ne lasă tuturor gura apă. Campania continuă demersul brandului de colaborare cu top chefs care creează gusturi gourmet unice și accesibile unei largi categorii de consumatori.

Succesul rețetelor create anterior de Chef Foa și McDonald’s au ridicat mult ștafeta, astfel așteptările fanilor sunt mari. Prin urmare, dacă până acum a fost scos în evidență combinația unică de ingrediente și ceea ce definește gustul premium, obiectivul campaniei actuale a fost de a se trece la nivelul următor.

„Ne-am bucurat că demersul nostru a crescut apetența pentru calitate și gusturi premium, iar asta nu ne face decât să vrem să ne depășim de fiecare dată. Dacă în prima campanie democratizarea gustului s-a făcut din bucătăriile McDonald’s, acum ne-am propus să ieșim din settingul binecunoscut al restaurantului și să ne apropiem mai mult de consumator,” a declarat Irina Angelescu, director de marketing al Premier Restaurants România.

Plecând de la acest obiectiv, agenția de publicitate DDB România a ajuns la credința că de fiecare dată când oricare dintre noi își dorește să creeze ceva nou căutăm critică constructivă și feedback din partea persoanelor cele mai apropiate nouă – prietenii și familia. Doar ei știu să ne spună cel mai bine dacă suntem pe drumul cel bun sau nu. Pe sinceritatea și încrederea lor ne bazăm mereu.

„Prietenii sunt primii care testează și cei mai îndreptățiți să-și dea cu părerea. În ei avem încredere că sunt true și ne spun ce trebuie să știm, nu ce vrem să auzim. Plecând de la acest insight am ales să deschidem sezonul de primăvară-vară al burgerilor gourmet. Astfel invităm toți consumatorii curioși să treacă pe la McDonald’s să-ncerce noile gusturi hip.”, a spus Ioana Dobrinescu, Senior Strategic Planner DDB România.

În spotul TV Chef Foa își invită prietenii – vedetele Șurubel, Sore și Cuza, să guste noii burgeri gourmet premium și să fie sinceri. Iar reacțiile lor autentice sunt vizibile pentru oricine. De altfel, Chef Foa a îmbrățișat aceste valori și înainte de campania de publicitate, în procesul de creație al burgărilor bazându-se constant pe feedback-ul prietenilor, pe care i-a invitat la mai multe sesiuni de degustare.

 

Construirea atmosferei de brand în afara restaurantului a fost o mare provocare. Așa că ne-am îndreptat către detalii de ambianță care să sugereze optimismul și naturalețea specifice interacțiunilor pe care le vedem în McDonald's. Acestea au fost elementele prin care am reușit să redăm experiența unică și familiară a brandului. Un alt aspect pe care l-am urmărit a fost să ne ancorăm în prezent, atât prin personaje pop hype în the moment, precum Șurubel, Sore și Cuza, cât și prin ce-și doresc oamenii mai mult: burgeri delicioși într-o grădină superbă : ),” a explicat la rândul ei Georgiana Rotaru, Account Director DDB România.

Tribal Worldwide România, prin mediul digital duce mai departe povestea burgerilor testați pe prieteni și îi plasează în pastile de conținut create pentru social media. Într-un set-up relaxat, Foa este invitat de Shurubel pentru a discuta despre noile rețete și despre colaborarea cu McDonald’s, în timp ce testează Epic Beef & Chicken Legend. Printre subiectele abordate se numără motivele pentru care Foa a ales această carieră, dar și inspirația în crearea noilor rețete.

Discuțiile într-o notă amuzantă sunt presărate cu mai multe cadre care scot în evidență ingredientele burgerilor și care completează imaginea savuroasă redată în spotul TV.

Campania se desfășoară în perioada 8 aprilie - 9 iunie 2022 și beneficiază de expunere pe TV, online și OOH.

Echipele campaniei sunt formate din:

Echipa McDonald’s:
Irina Angelescu – Marketing Director, Premier Restaurants România
George Romanescu – Marketing Manager, Premier Restaurants România

Echipa DDB România:
Ioana Dobrinescu – Senior Strategic Planner
Luciana Cucoaneș – Head of Strategy
Ștefan Vasilachi - Creative Director
Mihai Calotă – Group Creative & Senior Art Director
Alexandru Tocilescu – Group Creative & Senior Copywriter
Georgiana Rotaru – Account Director
Carmen Răduță – Account Manager

Echipa Tribal:
Simina Zidaru – Managing Director & Creative Director
Mădălina Pop – Senior Copywriter
Ionuț Raicu – Senior Art Director
Tania Gocan – Senior Account Manager
Luana Mali Roman – Social Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related