Campania de informare si publicitate pentru programul Phare - Coeziune Economica si Sociala sparge tiparele publicitatii conventionale din Romania

Unde sunt fondurile europene? Cum poti castiga increderea publicului in finantarile europene, cand sondajele arata ca 90 la suta dintre romani considera ca alocarea fondurilor nerambursabile este caracterizata de frauda? Ce fel de mesaj poti sa creezi pentru a castiga credibilitate si pentru a informa in acelasi timp? Cum poti prezenta realizari, fara a face propaganda?

Mercury Promotions este agentia de publicitate care a dezvoltat campania de informare si publicitate pentru programul Phare - Coeziune Economica si Sociala (CES), un program al Uniunii Europene care finanteaza proiecte de dezvoltare regionala. Aceasta campanie urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse in comunitate de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile. Incepand cu 7 noiembrie, canalele nationale de televiziune difuzeaza zece filme de trei minute fiecare si un spot de 30 de secunde, prezentand proiecte finantate prin Phare CES. Cele zece subiecte din filme acopera toate domeniile de interventie a programului Phare CES, de la reabilitarea de centre urbane si scoli profesionale, pana la crearea unor noi servicii sociale in comunitate pentru grupuri vulnerabile, cum ar fi varstnicii si copiii cu dizabilitati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related