E-mail-urile cu reputatia patata nu vor mai ajunge la destinatar

Industria de e-mail marketing a fost pusa la grea incercare anul acesta de noile standarde de identificare impuse de marii furnizori de Internet precum Yahoo!, Hotmail sau Gmail. Inca din vara, Hotmail a dat ca ultimatum noiembrie 2005 pentru toate mail-urile trimise de pe un IP care nu are publicat corect sender ID-ul. Altfel, e-mail-urile vor fi directionate automat in junk. Aceasta politica - necesara, de altfel, pentru a salva increderea din ce in ce mai mica a consumatorilor in e-mail - va duce insa la o triere drastica a multor furnizori de direct e-mail, in conditiile in care acestia nu vor lua masuri pentru a-si salva reputatia.
Anul acesta, un procent insemnat de e-mail-uri legitime au fost gresit identificate ca spam si au ajuns in bulk. Este de ajuns sa folosesti cuvantul oferta, intr-o anumita forma grafica, de exemplu scris cu rosu, cu fonturi mari, pentru ca mesajul sa fie blocat pe drum. Statisticile Habeas arata ca, in prezent, Gmail blocheaza 39%, iar Hotmail 33% din e-mail-urile cu permisiune. Insa, potrivit tuturor estimarilor, procentele vor creste vertiginos, zadarnicind o buna parte din actiunile de direct e-mail.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related