Odyssey stie ce vor masinile

ROMPETROL a lansat noua campanie de produs pentru 2004, "Rompetrol alimenteaza masinile cu personalitate". Ideea creativa a campaniei a venit de la Odyssey si este dezvoltata pentru televiziune si presa.

In general nu prea ne pasa ce parere are masina pe care o conducem despre carburantii si benzinariile de la care o alimentam. Daca benzina nu e buna masina tuseste, da rateuri la pornire, nu mai e asa rapida, dar noua ne pasa prea putin. Noi suntem cei care platim, noi decidem unde si cu ce o alimentam. Numai ca lucrurile nu sunt chiar asa simple.
Conceptul creativ a pornit tocmai de la faptul ca masina ne da semne si atunci cand nu-i place si atunci cand ii place ceea ce-i punem in rezervor. De fapt, masina stie foarte bine ce-i trebuie si ce-i place sa consume pentru a se mentine in forma. Masina nu inghite chiar orice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related