MTV Romania se imbraca la 4 ACE si in 2006

MTV, cea mai cunoscuta televiziune muzicala la nivel mondial si agentia de relatii publice 4 ACE-pr&publicity au hotarat sa mentina si in 2006 parteneriatul pentru serviciile de relatii publice.

"Increderea pe care MTV Romania ne-o acorda, pentru al treilea an consecutiv, prin incredintarea responsabilitatii comunicarii valorilor si programele proprii, ne onoreaza si obliga sa continuam munca inceputa in 2003, si sa imbunatatim serviciile oferite prin plus de creativitate si originalitate, specifice stilului unic si nonconformist al celui mai important post muzical de televiziune din lume. Obiectivele pe care ni le propunem pentru anul 2006 vizeaza promovarea emisiunilor, prezentatorilor precum si a proiectelor si evenimentelor dezvoltate de MTV Romania.", a declarat Elena Barbu, General Manager 4 ACE.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related