GREY ROMANIA, REGIZORUL SECUND AL TRILOGIEI "STAPANUL INELELOR" SI NOUL SPOT DE IMAGINE BORSEC

Liderul apelor minerale din Romania a lansat o noua campanie de imagine care reflecta valorile relevante ale marcii Borsec - energie, dinamism, vitalitate si revigorare. La realizarea noului spotul de imagine, Borsec si agentia Grey Worldwide Romania au colaborat cu regizorul Randall William Cook, cunoscut pentru efectele speciale din trilogia "Stapanul inelelor" si din filmul recent lansat, "King-Kong.

"Intrecerea fantastica", titlul cu care debuteaza campania Borsec, face parte din strategia de consolidare a imaginii marcii in randul targetului tanar si foarte activ din Romania, prin crearea unui brand masculin extrovert, plin de energie. Traian Nuta, Brand Development Director Grey Worldwide Romania, declara: "Odata cu noua campanie, cream premisele relansarii unei marci prestigioase a romanilor - BORSEC. Noua atitudine promite energia naturala de care toti consumatorii au nevoie pentru a raspunde unui mediu din ce in ce mai dinamic si mai competitiv".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

E.A. W
acum 10 ani
Curios ca la un spot atat de subtie si caraghios au trebuit sa participe un Presedinte si un Vicepresedinte de firma ... sau poate d'asta a iesit prost!!! Ce'are a face Stapanul Inelelor - o capodopera altfel, cu caraghiosenia de clip facuta pentru Borsec?


Related