Publicis a creat campania tematica lansata pe 1 decembrie de Ursus

Ursus a lansat pe 1 decembrie o campanie tematica de brand care cuprinde un spot TV, o reclama 3D pe Facebook si o aplicatie pe aceeasi retea de socializare, informeaza un comunicat emis de 2activePR. Campania a fost creata de Publicis.

Conceptul spotului este intensitatea pe care o presupune viata unui roman, care este similara cu intensitatea pe care o inspira berea Ursus.

"Ursus este o marca in care mandria de a fi roman a vorbit puternic dintotdeauna, astfel incat ideea unei campanii in care vorbim despre Romania este pur si simplu fireasca. Insa nu puteam sa o facem oricum - romanii raspund negativ la patriotisme sforaitoare si goale - si pe buna dreptate. Am gasit o asemanare puternica, poate deloc intamplatoare intre destinul romanesc si Ursus. Ambele inseamna o experienta intensa. Viata romanului oscileaza aproape in fiecare zi intre prapastii adanci si varfuri foarte inalte. Romanii pot fi oricum, numai plictisitori nu. Traiesc totul foarte intens, poate fortati de imprejurari, poate pentru ca au acest lucru incriptat genetic. Drept urmare, fiindca cel mai des viata romanului sta sub semnul paradoxului, cel mai recent spot Ursus prezinta o serie de paradoxuri romanesti - dintr-o multime de puncte de vedere: istoric, cultural, stiintific, economic si social”, a declarat Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related