Alin Chiriac despre work-ul STRATEGAD in 2011

Branduri din portofoliul STRATEGAD active in 2011

Printre clientii directi ai agentiei care au inregistrat o activitate semnificativa in anul 2011 se numara: Primola, Anidor, Cremita - Supreme Group, MedLife, KIWI Finance, Apla, Arabesque, Eltrix, Pensii BCR, Eset NOD32, Cinema City si Weltauto.

Tipuri de proiecte implementate si proportia in care au fost realizate

STRATEGAD s-a pozitionat ca agentie de marketing online, iar pe parcursul acestui an a sustinut aceasta pozitionare prin proiectele desfasurate pentru clientii sai.

Campaniile derulate au intarit notorietatea si increderea in brand, au crescut rata de incercare a produselor sau serviciilor si au implicat consumatorul intr-un dialog cu brandul intr-un mod in care nici un alt instrument de comunicare sau marketing nu a reusit sa o faca.

Pentru clientii directi am furnizat servicii complete de marketing online, in functie de obiectivele pe care le-am avut de indeplinit.

Impartirea bugetului pe proiecte

Daca obiectivele sunt de notorietare, campaniile social media joaca un rol important in cunoasterea si interactiunea cu brandul.

Fie ca vorbim despre un mesaj care ii atrage atentia, o pagina pe care ajunge consumatorul, o aplicatie de mobil sau pentru comunitatea in care isi petrece timpul, toate sunt gandite sa ofere o experienta ce il implica pe acesta in relatia pe care urmeaza sa o dezvolte cu brandul.

Atunci cand obiectivele sunt de crestere a vanzarilor sau lead generation, incercam sa simplificam cat se poate de mult drumul pe care un client il parcurge de la intentie la implicare sau cumparare.

A sti care este impulsul ce declanseaza o vanzare, ce elemente ale unei campanii aduc rezultate si care sunt cele care produc pierderi, inseamna o intelegere deplina a produsului sau serviciului promovat. Pentru atingerea acestor obiective, o componenta puternica a strategiei propuse clientului o reprezinta Pay Per Click Marketing.

In general, bugetul se imparte intre strategie, media, creatie si dezvoltare.

Modificari de bugete

O mare parte a bugetelor au fost alocate in acest an campaniilor Social Media sau Pay Per Click Marketing. In acelasi timp, aplicatiile de mobil sau pentru Facebook au atras un buget semnificativ, ce va continua sa creasca in anii urmatori.

Cerintele clientilor

Clientii au acum posibilitatea de a compara si sunt mai atenti cu cerintele pe care le adreseaza agentiei. Unii au lucrat cu agentii traditionale, altii au lucrat sau lucreaza cu cel putin o agentie specializata intr-o componenta a comunicarii online, insa totul se reduce in final la rezultate.

In esenta, aceasta este cerinta fiecarui client, iar marele avantaj pe care il are online-ul este ca prezinta un raport clar cu privire la rezultate si la modul in care au fost obtinute acestea.

O concluzie despre publicitatea online in 2011

La STRATEGAD, credem ca internetul are puterea de a schimba totul, iar campaniile derulate in ultimul an au intarit aceasta credinta.

2011 a fost pentru echipa noastra un an in care ne-am trezit, am respirat si am adormit cu gandul la online si la nenumaratele posibilitati pe care acesta le ofera companiilor. Nimic nu a cunoscut o ascensiune atat de rapida si puternica precum online-ul.

In 2011, interesul pentru online a crescut - mai ales cel referitor la rezultatele oferite de acest mediu - bugetele s-au marit la randul lor, iar interesul clientilor este in continua crestere in detrimentrul altor medii de promovare.

Agentiile din online au inceput un proces de specializare si pozitionare care a lipsit in ultimii ani si care va continua in anii urmatori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related