Miercuri, 22 martie 2006, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a cifrelor de difuzare a diverselor produse media. In cei 8 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa in ceea ce priveste auditul tirajelor si rezultatele de audienta ale publicatiilor membre.

Miercuri, 22 martie 2006, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL. Pe ordinea de zi a sedintei au figurat printre altele rapoartele de activitate ale departamentelor asociatiei, aderarea de noi membri precum si alegeri pentru Consiliul de Administratie BRAT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Related