Reclamele se intorc cu mii de ani in urma

Filmari in locatii exotice, efecte speciale, regizori straini, bugete de zeci de mii de euro. Rezultatul: un clip de 30 de secunde. Reclamele autohtone pasesc timid spre o noua granita creativa. Miturile, folosite cu sirg de publicitarii din Vest, dau de ceva vreme roade si in Romania.

Pentru a produce ultimul spot "Borsec", Grey Romania a colaborat chiar cu regizorul responsabil de efectele speciale din "Stapinul inelelor", Randall William Cook. Filmarile au avut loc in Carpati, dar si in Noua Zeelanda, iar postproductia a revenit studiourilor WETA Digital Ltd., toate acestea cu scopul crearii unei naturi grandioase - munti, paduri, cascade - in care personajele prind puteri supranaturale. "Elite" nu s-a lasat mai prejos si, cu ajutorul regizorului Mike Bennion si al agentiei Saatchi&Saatchi, a avut parte de o reclama mistica pentru brandul "Selected": personaje misterioase, o jungla construita in studio, procedee de filmare utilizate la realizarea filmelor vechi. Ultima reclama "Dorna" produsa de McCann continua, de asemenea, filonul mitologic folosit de agentie si in trecut pentru aceasta marca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related