Saatchi & Saatchi promoveaza o noua forma plina de prospetime

Brau Union si Saatchi & Saatchi lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L. Noua campanie TV, declinata si pe materiale POS, vine sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium, dinamica si inovatoare pe piata de bere din Romania.

Noul ambalaj pastreaza calitatea inconfundabila a berii Ciuc Premium, iar folia speciala de protectie reprezinta o garantie in plus pentru cei ce vor sa se bucure de o bere cu adevarat proaspata! Imaginile urmaresc dinamic elementele noii sticle de Ciuc: folia de extraprotectie, auriul special al etichetei si forma ergonomica a sticlei. Toate acestea, intr-un decor “de gheata” ce respira prospetime si puritate – elementele caracteristice berii Ciuc Premium.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related