Campania "Gustul diminetilor frumoase" promoveaza noile sortimente NESCAFE Brasero Mild, Strong si Original

NESCAFE a lansat campania "NESCAFE Brasero – Gustul diminetilor frumoase" pentru promovarea noii game care cuprinde NESCAFE Brasero Mild, Original si Strong, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR. Campania cuprinde componente ATL si BTL si actiuni in social media. La realizarea campaniei au contribuit Graffiti PR si Zenith Media.

Potrivit comunicatului, cele trei sortimente de cafea targeteaza consumatorii in functie de principalele tipologii si preferinte de gust ale consumatorilor de cafea din Romania. Astfel, NESCAFE Brasero Mild se adreseaza consumatorilor care prefera cafeaua macinata cu un gust mai fin si o aroma intensa, NESCAFE Brasero Strong se adreseaza celor care aleg gustul puternic, mai amarui, iar NESCAFE Brasero Original are drept target consumatorii care agreeaza gustul si aroma echilibrate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Sorin Andreescu
acum 12 ani
dragutz!



Branded


Related