Peste 600 de participanti la concursul Milka - "Motive de tandrete"

In cadrul concursului organizat pe www.orasultandretii.ro, parte a campaniei Milka "Indrazneste sa fii tandru", un proiect dezvoltat de Saatchi&Saatchi, au participat peste 600 de persoane, informeaza un comunicat emis de Prais. Aproximativ 2.500 de fotografii si mesaje au fost inscrise in galeria online, iar Orasul Tandretii a fost vizitat de peste 44.000 de persoane.

Participantii au fost incurajati sa creeze o expozitie foto pentru femeile speciale din vietile lor si sa expuna motivele pentru care ele sunt deosebite. Mesajele si fotografiile inscrise au fost votate de catre vizitatori, iar castigatorii au fost recompensati cu premii zilnice si saptamanale. De asemenea, noua concurenti considerati cei mai tandri si-au putut expuse imaginile si mesajele in cadrul expozitiei "Motive de tandrete", organizata in parcul Herestrau la sfarsitul saptamanii trecute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristina Oncescu
acum 11 ani
600 de participanti? WOOOOOOOOOOW! Un record de participare care chiar trebuia anuntat printr-un comunicat de presa.


Branded


Related