Apropo, un melanj intre People si Paris Match

interviu cu Costi Rogozanu, redactor sef "Apropo"
Revista Apropo TV a renuntat la particula "TV", si-a dublat numarul de pagini, si-a imbunatatit calitatea hartiei indreptandu-se spre pagini lucioase si va incepe o noua campanie de publicitate.

IQads: De ce s-a produs schimbarea tocmai acum si de ce de la Apropo TV la Apropo?
Costi Rogozanu: Tocmai acum pentru ca schimbarile poti sa le faci in primavara sau in toamna. Trebuia sa luam repede o decizie, pentru ca Apropo TV este doar o etapa in proiectul Apropo. In primul rand este vorba de un brand transmedia propus de intreaga companie Media Pro cu declinari pe TV, pe radio. Proiectul initial in forma scrisa nu implica neaparat un ghid TV, noi l-am propus in special ca pe un bonus. Numai ca in Romania acest bonus este imediat privit ca o eticheta, inclusiv pentru oamenii de publicitate e foarte greu si costisitor in acelasi timp sa explici ca acest ghid TV este doar un bonus pentru continut. Atunci am hotarat sa facem pasul decisiv si sa ne orientam exclusiv catre continut, miza a fost editorialul de la bun inceput, si il facem acum pentru ca e momentul potrivit. Vorbim de o schimbare radicala, pentru ca este vorba si de o schimbare de format si de calitatea hartiei (va deveni o revista glossy) si sunt 100 de pagini de editorial in loc de 50. Va aparea bilunar, dar aceasta poate fi o decizie temporara. Deocamdata lucrurile merg foarte bine, asa cum ne asteptam noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related