Proiectul de self-promo al Proximity Bucharest, Silver Winner la John Caples International Awards

Proiectul de self-promo al Proximity Bucharest, Silver Winner la John Caples International Awards

Proiectul "Tune in" dezvoltat de Proximity Bucharest, agentia de comunicare directa a Grupului BBDO Romania, a fost declarat Silver Winner categoria "Agency Self Promotion" la John Caples International Awards - festivalul care premiaza la nivel mondial cele mai bune campanii de marketing direct si interactiv, infomeaza un comunicat emis de agentie.

Campania "Tune in" a avut ca obiectiv consolidarea imaginii de specialist CRM pe piata locala si generarea de new business pentru agentie, iar conceptul de creatie a pornit de la ideea crearii unui post de radio pentru un singur ascultator.

Astfel, destinatarii au primit o cutie continand interfata unui radio player vintage, prevazut cu un buton On /Off. Urmand call to action-ul "In case of business emergency, tune in!", prin actionarea butonului Start, destinatarul pornea simultan un emitator radio care pornea o inregistrare audio si anunta agentia ca prospectul a interactionat cu direct mailing-ul. Destinatarul asculta mesajul din partea managerului general al agentiei (personalizat clientilor actuali ai agentiei, jurnalistilor si potentialilor clienti), si, cu putin timp dupa terminarea lui, ascultatorul primea un apel pe telefonul personal prin care managerul multumea destinatarului ca a intrat pe frecventa Proximity si stabilea o intalnire de prezentare a agentiei. Rata de raspuns obtinuta a fost de 91.7%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related