Graffiti BBDO semneaza campania pentru "Alive!", in urma castigarii pitch-ului Secom

Graffiti BBDO semneaza campania pentru "Alive!", in urma castigarii pitch-ului Secom

Graffiti BBDO a creat campania de comunicare a brandului "Alive!", un supliment alimentar natural 100%, care face parte din portofoliul Secom. Proiectul vine dupa ce in luna august a acestui an, Graffiti BBDO a castigat pitch-ul organizat de compania specializata in importul si promovarea suplimentelor alimentare naturale, arata un comunicat emis de agentie.

"In ultimul an avem o rata foarte mare de conversie la pitch-uri, asa ca suntem chibzuiti inainte sa investim resurse intr-un proiect de new business. Am avut incredere, citind brieful si din intalniri, ca Secom cauta nu doar o solutie la brief, dar si un partener pentru a construi comunicarea brandurilor sale. Ne pare bine ca au ales sa comunice solutia noastra pentru Alive! si speram sa dezvoltam impreuna campanii de succes", a declarat Andreea Sandu (New Business Director, Graffiti BBDO) despre castigarea pitch-ului Secom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related