[Training IQads Kadett] Adrian Munteanu, Mercury360: in-store communications

[Training IQads Kadett] Adrian Munteanu, Mercury360: in-store communications

Track-ul de comunicare dedicat BTL-ului continua in aceasta saptamana prin trainingul pe care il va sustine Adrian Munteanu (Business Development Manager, Mercury360). Clubul Kadett va gazdui joi, 3 mai, o intalnire axata pe In-store communications.

Trainerul cadetilor si-a inceput cariera in marketing in urma cu 7 ani, in cadrul agentiei Mercury360. Din 2009 a preluat coordonarea departamentului Consumer Activation din pozitia de Operational Manager, iar din 2011 se ocupa de activitatea de business development pentru divizia de Events & Field Marketing (Consumer Activation, Events, Merchandising). Alaturi de echipa de la Mercury360, a dezvoltat si implementat campanii pentru clienti precum Ferrero, Unilever, Ursus Breweries, Albalact, TetraPak, Nestle, Coca-Cola, Romtelecom, Sollers sau Muller. Adrian a absolvit in 2008 Facultatea de Contabilitate din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.

In cadrul acestui training, cadetii vor afla cum poate fi comunicarea in magazin folosita ca instrument pentru atingerea obiectivelor combinate ale departamentelor de vanzari, trade marketing si marketing. De asemenea, Adrian le va impartasi lista sa de "do's and dont's" pentru maximizarea rezultatelor si castigarea increderii consumatorilor, de la cunoasterea target-ului, la alegerea unui profil de consultant potrivit, deschiderea catre consumator si integrarea nevoilor acestuia, iar in final le va povesti despre importanta unei executii fara greseala si despre cum poate influenta aceasta perceptia consumatorului asupra brandului.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related