Liviu Florescu (Craft Interactive) despre administrarea paginilor de Facebook

Liviu Florescu (Partener, Craft interactive), vorbeste despre administrarea paginilor de Facebook, alcatuirea strategiei de continut, integrarea cu celelalte medii, cerintele si criteriile de performanta urmarite de clienti, structura continutului si a promovarii si activitatile care aduc fani noi.

Conturi administrate pe Facebook anul acesta de Craft Interactive
Noi am fost orientati pana acum pe performance marketing, core-ul nostru a fost SEO. Am inceput sa oferim social media doar din februarie 2012 odata cu repozitionarea noastra, unul dintre clientii la care oferim cu succes acest serviciu este Wu Xing.

Stabilirea strategiei de continut
Continutul este administrat de un alt furnizor care isi face foarte bine treaba :). E un mix care se pare ca functioneaza in ciuda teoriei.

Integrarea activitatilor de pe Facebook cu celelalte medii
Wu Xing este primul brand romanesc din nisa, care a oferit posibilitatea clientilor sa comande mancare chinezeasca direct din pagina de Facebook.

Cerintele si criteriile de performanta urmarite de clienti
Cresterea numarului de fani. Chiar daca noi credem in puterea Facebook-ului nu suntem fani ai performantei lui, in fond Facebook-ul e un puternic instrument de branding. Vorba lui Naumovici: "Am 50 de mii de fani pe Facebook. Asa si vand mai mult?".

Structura continutului postat (foto/video/text/questions)
All in one.

Frecventa postarii
In medie 4 / zi.

Frecventa organizarii de concursuri si mecanismele folosite
Sunt campanii lunare care se integreaza si pe Facebook odata cu restul instrumentelor online. Au fost si cazuri in care concursurile s-au organizat strict pe Facebook, dar in cele mai multe cazuri e o extensie a promotiei.

Disponibilitatea clientilor fata de bugetele acordate social media in ultimul an
Daca acum 2 ani am primit doar reticiente legate de Facebook, azi primim 'arogante' de la clienti de genul: "Pai si unde e Facebook-ul in oferta". Zicem mereu ca Google-ul e al doilea browser si Facebook e al doilea sistem de operare :).

Structura promovarii paginii
Facebook Ads si ad-uri in alte medii.

Activitatile care aduc fani noi paginii
Aproximativ 90% din Ads, restul organic.

3 recomandari pentru administrarea eficienta a paginilor de Facebook
Transparenta si etica;
Relevanta maxima pe continut si nu pe produsele/serviciile brandului;
Comunicare funny, apropiata de consumator.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, UX Design,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related