Frumusetile Transilvaniei puse pe harta globala online, de Craft Interactive

Frumusetile Transilvaniei puse pe harta globala online, de Craft Interactive

Dracula nu mai e doar un bestseller de Bram Stocker, satele medievale fortificate protejate de Unesco nu mai sunt doar ale Romaniei, iar Transilvania devine, incet incet, brand de tara.

Este ceea ce declara Craft Interactive in cel mai recent proiect lansat online, un ghid informativ digital despre Transilvania, oferit turistilor straini si nu numai. Proiectul e parte dintr-o strategie de business sustinut de fonduri americane, care a ales Craft Interactive sa-i gestioneze prezenta si comunicarea online odata cu proiectele dezvoltate in Romania, menite sa promoveze frumusetile transilvanene si, intr-un final, un business turistic de nisa, specific zonei.

 

Motivatia investitiei a plecat dintr-un studiu privat din USA folosit pentru strategie, din care reiese ca oamenii cumpara azi mai multe amintiri (calatorii) si mai putine lucruri decat in trecut, iar factorii decizionali pentru turisti s-au modificat, oamenii nu mai aleg destinatii ci experiente, cum ar putea fi idea unei “Calatorii prin cetatile si satele medievale din Transilvania, in gradina verde cu flori a Europei.”

Transilvania inca isi pastreaza multe secrete chiar si fata de localnici, care ies la suprafata tot mai mult. Se reaprind traditii, sunt obiective turistice tot mai promovate, unice, cum e Sighisoara (una dintre cele mai bine pastrate cetati medievale locuite din lume), orase, sate si cetati fortificate sunt in proces de restaurare, hanuri si conace modernizate sau orase pregatite pentru cerintele globale de turism, cum e Sibiul - fosta Capitala Culturala Europeana. Totodata, zona culinara exceleaza in autenticitate si isi mareste calitatea, evenimentele aduna tot mai multi turisti si tot mai multi ani la portofolii, ‘drumul rutier de la inaltime’ deja faimos - Transfagarasanul - a fost supranumit cel mai spectaculos drum de sofat, iar flora si fauna din Transilvania, rare pe continent, sunt documentate de importante trusturi de media straine.

Transylvania Inns aduna intr-un loc digital, tot ce ar putea fi mai important in momentul de fata pentru un turist care n-a auzit niciodata de Transilvania, dar si pentru cel care planuieste o excursie acolo, avand la dispozitie o sinteza istorica, o listare a celor mai importante obiective de vizitat, cat si un mic ghid despre cum ajungi in Romania si ce poti face in timpul celor mai importante evenimente in taramul de dupa Carpati.

Este un moment oportun, cand tehnologia si comportamentul uman se modeleaza, iar retelele sociale au unit oamenii. Teoretic, Transilvania e acum in buzunarele turistilor de oriunde. Proiectul e intr-o stare incipienta, va fi dezvoltat in permanenta, iar in toamna se va implementa si mixul de promovare pe diferite canale, treptat, in prima faza in USA, apoi pilotata spre alte tari unde exista interes marit pentru turismul transilvanean.

 

“A durat mai mult documentarea proiectului decat dezvoltarea lui, evident, insa odata cu asta ne-am reconfirmat cat de superb e locul in care traim si ce izvoare pot hrani marketingul de tara, deci implicit turismul. Sunt mandru ca putem pune si noi umarul la cresterea acestui izvor, facand ce ne place si ce stim mai bine, simtind asta in oamenii care au lucrat la proiect. Faptul ca avem si un client de peste ocean, care are incredere in noi e un plus de valoare, de data aceasta.”
Liviu Florescu – Craft Interactive

 

Echipa de proiect
Din agentia Craft Interactive
Roxana Simion, Mihaela Giurescu, Liviu Florescu

Clientul
Mark Treon

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related