HAPPY:DIGITAL si TopGear testeaza ecologistii de pe Facebook

HAPPY:DIGITAL anunta lansarea unei aplicatii ce ii provoaca pe fanii de pe Facebook ai TopGear sa afle cat de ecologisti sunt, putand astfel castiga un test-drive cu primul vechicul electric Renault din Romania – Twizy, informeaza un comunicat emis de agentie.

Aplicatia este una de tip quiz si a inregistrat in prima saptamana de la lansare aproximativ 1000 de participanti, crescand de 3 ori numarul de utilizatori "talking about this" si de aproximativ 7 ori numarul de fani noi pe care pagina ii acumuleaza zilnic.

"Avand in vedere designul avangardist al masinii si strategia moderna globala de promovare - Twizy e chiar personajul central din cel mai nou videoclip David Guetta - brieful a constituit o provocare frumoasa ce a imbinat cerinta de a promova capacitatea electrica a masinii cu faptul ca aceasta se adreseaza unui target tanar", spun creativii de la HAPPY:DIGITAL.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related