Jameson aduce spiritul irlandez si pasiunea pentru filme la ADfel 2012

Jameson aduce spiritul irlandez si pasiunea pentru filme la ADfel 2012

Jameson Irish Whiskey si adevaratul spirit irlandez se intorc pe terasa Fabrica in cadrul celei de-a saptea editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads in perioada 13 – 19 august. Participantii vor fi incurajati sa-si descopere spiritul autentic irlandez, care e capabil sa-si pastreze stilul easy going chiar si in conditii extraodinare.

Miercuri, 15 august, castigatorii competitiei de scurtmetraje "Done in 60 Seconds", in cadrul careia participantii fac un sumar al filmelor preferate in 60 de secunde, vor pregati terenul pentru prima manifestare neconventionala marca Jameson. Acestia vor pune stapanire pe scena ca sa povesteasca publicului despre experienta din 2012 la DISS si sa-l inspire pentru viitoarele creatii la competitia internationala gazduita de Jameson Empire. Va avertizez ca prezentarile se vor lasa cu filme, rasete si tentative de a rivaliza cu regizori precum Alfred Hitchcock,Sam Mendes si Jerry Zucker.

Dupa teasing-ul de mai sus urmeaza inca un teasing. Odata stimulate impulsurile cinefile, participantii la ADfel vor trebui sa-si foloseasca pasiunea pentru a recunoaste soundtrack-urle unor filme celebre. Catch-ul e ca participantii au la dispozitie numai 5 secunde sa-si dea seama din ce film face parte si 60 de secunde sa interpreteze oricare dintre scenele filmului respectiv.

Dar adevaratul cunoscator va trebui sa stie sa raspunda si la intrebarile de cultura generala legate de filme, care pot aparea in orice moment in terasa Fabrica. Cinefilii vor fi rasplatiti pentru iscusinta lor doar daca spun barmanilor parola primita pe SMS in schimbul raspunsului corect la intrebari.

ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M si Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related