[AdStory] Will Rust (Ogilvy Group Cehia): Nu cred in brainstorming si urasc termenul. Sugereaza ca in 80% din timpul petrecut la munca oamenii nu vin cu idei

[AdStory] Will Rust (Ogilvy Group Cehia): Nu cred in brainstorming si urasc termenul. Sugereaza ca in 80% din timpul petrecut la munca oamenii nu vin cu idei

[UPDATE] Tastand alaturi de un ceai din cutia galbena de Yorkshire, Will Rust (Executive Creative Director, Ogilvy Group Cehia) ne-a deschis o fereastra prin care sa ne uitam putin prin biroul sau (unde, daca va uitati cu atentie, o sa aflati si de unul dintre clientii agentiei, Clavin Plus - un stimulent sexual de la care Will ne-a aratat si cea mai noua executie creata de el), ne-a condus prin preferintele sale in materie de campanii publicitare si ne-a impartasit impresii despre ce e spectaculos si ce e frustrant in publicitate.

Nu va asteptati sa va insire diplomele pentru ca nu crede in ele. De altfel, pe profilul lui de LinkedIn o sa vedeti ca din 1976 e cursant la scoala vietii. A parasit devreme sistemul educational si s-a angajat in publicitate de la 17 ani, industrie cu care inca se lupta intr-o relatie cu suisuri si coborasuri care, cel mai important, sunt mereu altele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related