Fantezii cu branduri de lux idilice

Fantezii cu branduri de lux idilice

Cui nu-i place sa viseze? Oricat de constienti am fi de bugetul disponibil, avem momente in care ne oprim in fata unei vitrine si pur si simplu admiram cu reverie specifica unei adolescente ce isi vede printul venind pe un cal alb. Pe asta se bazeaza si brandurile de lux cand ne servesc povesti pe care de multe ori nu ni le permitem, dar de care nu ne putem abtine sa ne indragostim.

Brandurilor de lux le place sa joace cartea inspirationala si s-o faca pe inaccesibilii si misteriosii – lucruri ce, la fel ca intr-o relatie, ne ispitesc si mai mult. Incercand sa le descifrez strategia de seductie in asteptarea evenimentului Luxury & Aspirational Brands, de pe 8 octombrie, m-am lasat scoasa la dans de 3 branduri, unul mai sarmant decat celalat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related