Relatia dintre soferi si masinile lor, comunicata in campania de promovare al primului pachet de asigurari "All Risk"

Lowe&Partners a dezvoltat campania de lansare a noului pachet de asigurari Viva Casco de tip "All Risk" lansat de Omniasig VIG, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Campania este comunicata intr-o prima etapa in print, online, POSM si va continua prin insertii TV si radio.

Ideea campaniei realizate de Lowe&Partners mizeaza pe legatura emotionala ce se creeaza intre soferi si masinile lor, pozitionand asigurarea Casco "All Risk" drept cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care un sofer o poate face masinii sale.

"Campania este construita in jurul unui metafore de contrast: dovezile de iubire duse pana la absurd, pe care soferii le ofera masinilor lor - de la alinturi cu porecle care mai de care, pana la gasirea locului perfect de parcare - si dezamagirea pe care acestia o produc, neglijand cel mai important aspect: o asigurare Casco ‘All Risk’", a spus Aura Sorescu Alboiu (Senior Copywriter, Lowe&Partners).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related